Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלף כלבים בירושלים

גידול כלב הוא זכות גדולה, גם עקב השמחה הרבה שהחבר הכי טוב שלנו מביא לבית. הבעיה מתחילה כאשר התנהגות הכלב אינה כפי שהיינו רוצים שהיא תהיה. הוא עשוי להיות חמוד מאד, אך עדיין לעשות את צרכיו בתוך הבית או אפילו לגרום נזק לחפצים שונים. הוא עשוי להיות שקט כשאנחנו איתו, אך לפתח חרדת נטישה כשאנחנו יוצאים מהבית. וכן, ההתנהגות של הכלב יכולה להיות מצוינת, אלא שאנחנו רוצים גם ללמד אותו לעשות דברים שונים. וכלבים, כמה חבל, עדיין לא מדברים בשפתנו.

מחיר מאלף כלבים בירושלים

מחיר אילוף כלבים בירושלים הוא 300 ש׳׳ח בממוצע עבור שעה של מפגש. עבור אילוף בסיסי תצטרכו בממוצע בין 5 – 10 מפגשים עם המאלף. ההתקדמות כמובן תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. כן, קראתם נכון, שיתוף הפעולה שלכם. על מנת שהכלב יתקדם בין מפגש למפגש יש צורך לעשות את ׳׳שיעורי הבית׳׳ שתקבלו מהמאלף עד למפגש הבא.

ממה מורכב המחיר של מאלף כלבים בירושלים?

הדבר שהכי משפיע על כל המחיר של אילוף כלבים בירושלים הוא כמובן כמות המפגשים. ככל שתצטרכו יותר מפגשים, ככה תצטרכו לשלם יותר. מה שבנוסף ישפיע על המחיר של אילוף כלבים יהיה האם תבצעו את האילוף בפנסיון או בבית. הדבר האחרון שישפיע על המחיר של אילוף כלבים יהיה הותק של המאלף. ככל שהמאלף יותר ותיק בתחום, כך יוכל לדרוש יותר עבור שעת אילוף.

אילוף כלבים בירושלים – פנסיון או בבית?

יש אנשים שנרתעים מאילוף הכלב שלהם פשוט מכיוון שהם חוששים לקחת אותו לאילוף בפנסיון למשך תקופה שבה הכלב יהיה מחוץ לבית, בסביבה זרה שלא מוכרת לו (בינינו, גם כמה ימים בבית שלנו ללא הכלב שאנו אוהבים, הם קשים ביותר). כיום, אפשר למנוע מצבים מהסוג הזה. ניתן להזמין מאלף כלבים עד פתח הבית, בפשטות ובנוחות, ולתת לו לעשות את ה"קסם" שלו בסביבה שהכלב מכיר. כל התהליך עם מאלף כלבים בירושלים שמגיע עד הבית יהפוך לנעים הרבה יותר עבור הכלב בתנאים האלה, כשהיתרון המרכזי הוא עלייה באחוזי ההצלחה של התהליך.

מאלף כלבים מקצועי בירושלים והסביבה

מאלפי כלבים מקצועיים בירושלים יוכלו לבצע אילוף מכל סוג ולכל מטרה, תוך התאמה לא רק לרצונות של הבעלים – אלא גם לגזע הכלב, גילו ואופיו. מאלף מקצועי יצליח ללמד גם את הכלב הזקן ביותר "טריקים" חדשים, או לאלף בצורה מהירה גם את כלב שהתנהגותו היא בעייתית ביותר.

מצאו מאלף כלבים בירושלים בקלות!

מאלף כלבים מומלץ בירושלים – איך מוצאים אחד כזה?

על מנת למצוא מאלף כלבים מומלץ בירושלים יש צורך לבדוק את הדברים הבאים:

  • ניסיון – כמובן שהניסיון חשוב ביותר, ככל שהמאלף יהיה עם יותר ניסיון, כך תוכלו לסיים עם תהליך האילוף כמה שיותר מהר.
  • זמינות – מאלף כלבים צריך להיות זמין לשאלות שלכם ולהדריך אתכם גם מחוץ למפגש, וודאו שאתם בוחרים באחד כזה.
  • ביקורות – חפשו קצת ביקורות באינטרנט על אותו מאלף אשר איתו תרצו לעבוד, זאת על מנת שתוכלו לוודא שאתם בוחרים באדם הגון ומקצועי.
  • גישה החיובית – כמובן שכל אחד יכול לבחור את הגישה אשר בה ירצה לאלף את הכלב שלו, ברוב המקרים הגישה המומלצת ביותר תהיה הגישה החיובית.

מחפשים מאלף כלבים בירושלים? דברו איתנו!

מחפשים מאלף כלבים בירושלים שייקח על עצמו את המשימה ויבצע אותה ללא דופי? השאירו פרטים בטופס צור קשר למטה ונחזור אליכם במהירות האפשרית!

תפריט נגישות