Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאלפי כלבים בצפון

אמחפשים מאלף כלבים בצפון? חשים קושי מסוים בגידול הכלב? נראה כי הגיע הזמן למצוא מאלף כלבים. במאמר זה, תוכלו לקרוא על הדברים החשובים ביותר לפני שאתם וכלבכם מתחילים את תהליך האילוף!

מחיר מאלף כלבים בצפון

מחיר מאלף כלבים בצפון הוא 300 ש׳׳ח בממוצע. טווח המחירים נע בין 200 – 400 ש׳׳ח.  מחיר אילוף כלבים בפנסיון בצפון הוא 4,500 ש׳׳ח בממוצע. יש לציין שהמחירים אינם קבועים והם יכולים להשתנות בהתאם לכמה דברים שנדבר עליהם בהמשך העמוד.

אילוף כלבים בצפון – דרכי אילוף

אילוף כלבים בצפון יכול להתבצע בכמה דרכים שונות. הדרך הראשונה והקלאסית היא מאלף כלבים שמגיע עד הבית. הדרך השנייה והזולה יותר היא להצטרף לקבוצה שבה מאלפים כמה כלבים יחד שבו מאלף הכלבים מנחה אתכם איך לאלף את הכלב ומלווה אתכם לאורך כל הדרך. יש לציין שזה לא מתאים לכלב כלב, הכל תלוי בבעיה שהכלב מתמודד איתה.

 

האופציה השלישית היא לבצע אילוף כלבים בפנסיון, בדרך הזו, תשימו את הכלבים לתקופה של חודש בממוצע בפנסיו אילוף לכלבים, שם מאלף הכלבים יעבוד עם הכלב בצורה דיי אינטנסיבית (3-4 פעמים ביום). גם אילוף בפנסיון לא מתאים לכל כלב ולכל בעיה שיש לכלב. ישנם מקרים שזו תהיה הדרך הטובה ביותר וישנם פעמים שיהיה עדיף לעשות האילוף בבית. מאלף הכלבים יאבחן את הכלב ויבחר את הדרך הטובה ביותר בשבילו.

בעיות התנהגות אצל כלבים

לכלב שלכם יש בעיות התנהגות ספציפיות? מאלף כלבים בצפון יכול לעזור לכם לטפל בכל הבעיות! חשוב מאוד לעבוד עם מאלף כלבים מקצועי שידע לזהות את הסיבות להתנהגות ורק לאחר מציאת הסיבות אפשר להתחיל לטפל בהן. מעבר לכך, תקבלו מהמאלף כלבים הדרכה מסודרת שתעזור לכם המון בהמשך החיים המשותפים שלכם ושל הכלב שלכם.
 
>>>אולי יעניין אתכם גם פנסיון לכלבים

מצאו מאלף כלבים בצפון בקלות!

למצוא מאלף כלבים בצפון שיאלף את הכלב בצורה מקצועית היום אף הפך למשימה לא כל כך פשוטה . דרך הפורטל תוכלו למצוא מאלף כלבים בעל ניסיון ומקצועיות! השאירו פרטים בטופס למטה ומצאו מאלף כלבים בצפון במהירות ובקלות! כל המאלפים שאנו עובדים איתם הינם מאלפים מוסמכים, מקצועיים ומנוסים על מנת שאתם וכלבכם תהיו מרוצים!

מעוניינים באילוף כלבים בצפון? נשמח לעזור לכם!

למה צריך מאלף כלבים בצפון?

תמיד אפשר לאלף לבד, אך אם אין לכם את הזמן, הידע והניסיון – זה לא יצליח. מאלפי כלבים בצפון הם מומחים בהתנהגות ואילוף כלבים. יש להם את הידע והניסיון כדי לזהות ולטפל בבעיות התנהגות וליצור תוכניות אימונים יעילות אשר מותאמות לצורך של הכלב שלכם.

אילוף כלבים בצפון – כמה זמן זה לוקח?

תהליך של אילוף כלבים בצפון יקח בין 5 – 10 מפגשים בממוצע. כמובן שלא ניתן לדייק את הזמן אשר יקח לאלף את כלבכם וזאת מכיוון זה משתנה בין הכלבים השונים והבעיות אשר יש לטפל. במידה והמאלף ואתם תבחרו שהדרך הטובה ביותר לאלף את כלבכם זה יהיה בפנסיון אילוף לכלבים, הזמן הממוצע לכל תהליך האילוף היא חודש.

מאלף כלבים בצפון עד הבית!

 דרך האתר תוכלו למצוא מאלף כלבים בצפון שמגיע עד אליכם הביתה בכל אזור הצפון! אז איך עובד אילוף כלבים בבית הלקוח? מאלף הכלבים מגיע אליכם הביתה בתדירות של פעם בשבוע (ברוב המקרים) ולרוב זה יהיה עד שתרגישו שינוי ממשי. המפגשים נמשכים כשעה ולעתים כאשר מדובר באילוף גורים המפגשים יהיו קצרים יותר. 

תהליך האילוף כלבים בצפון מתבצע בבית שלכם אך לעיתים גם מחוץ לבית, בעיר – אם אתם חשים קושי עם הכלב במקומות הומי אדם ובמקומות בהם הוא פוגש כלבים אחרים וחתולים.

במהלך ההדרכה והאילוף תקבלו הוראות מהמאלף לתרגל עבודה מעשית עם הכלב, וכך הוא יוכל לתת לכם טיפים והערות שונות שיועילו לצורך האילוף.

 

 בנוסף, מאלף כלבים בצפון ייתן לכם טיפים רבים ושימושיים ויוכל לסייע לכם לפתור מגוון בעיות נוספות שאיתן אתם חשים קושי ביום יום. לרוב, הקושי נוצר כאשר מדובר על אילוף גורים או כאשר כלבים קופצים על אורחים. הקושי עם גורים הוא ללמד אותם כללים בסיסיים כמו – לא לעשות צרכים בבית, לא ללעוס ולהזיק לחפצים, לא לעלות על מיטות וספות, לא לקפוץ על אורחים וללמד אותם משמעת בסיסית כמו -"שב", "ארצה", "למקום", "בוא", "רגלי" ועוד.

>>>אולי יעניין אתכם אילוף גורים לצרכים

ממה מורכב המחיר של מאלף כלבים בצפון והסביבה?

ישנם כמה דברים אשר משפיעים על המחיר של מאלף כלבים בצפון. נתחיל מהדבר שהכי משפיע על המחיר – כמות המפגשים. ככל שהכלב שלכם יצטרך יותר מפגשים – המחיר הסופי יהיה יקר יותר. בנוסף, הותק, המרחק שהמאלף צריך לעבור על מנת להגיע אליכם, מקום האילוף (פנסיון או בבית).
מה שלא משפיע על המחיר זה יהיה הגזע של הכלב.

מצאו מאלפי כלבים מהצפון לפי אזורים:

תפריט נגישות